sämst slut.

wetglkerjgolwräklgerölgkeölrgkölefkgölek bajs!!!
jag är seriöst arg och samtidigt ledsen! den dära jävla hunden!! (ursäkta mika) jag måste bara få ut det lilla monstret som är inne i mig just nu! mika kan nog inte följa med till luleå för att hennes jävla hund (förlåt) har får nå exem liknande på tassarna och i munnen, så hon måste följa med till vetrinären för att se om han är ok! så att torsten (hundens namn) inte ska dö eller något liknande -_-'  vilket enligt mig inte är särskilt stor risk att det kommer att hända. förmodligen han hundskrället käkat något han inte tål så han har fått sina "utslag". just nu är torsten den där lilla oskyldiga söta lilla sakne som igentligen är ond.
jag som värkligen ville att hon skulle följa och så får man höra dagen innan att hunden har fått rödahund, (haha litet skämt där).  inte så jätte roligt i alla fall, jag är besviken och arg. nu får jag se hur jag ska säga detta till mormor och morfar, att hon ringer i morgon om hon ska följa eller inte.

kul för någon som bryr sig
/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0