skolavslutningen i går

jag måste ju faktist skriva lite om gårdagen♥

allt startade kl 06.30 då jag vaknade sen kring kvart över 7 kom olivia och jag startade att göra mig i ordning jag blev skit snygg och sen fick jag ett närvsammanbrott för att jag blev stressad och att jag börja tänka för mycket på att vi skulle skiljas (9a+9b) så jag börja grina kort sagt.
sen 10 i 9 fick jag i mig frukost bestående av att glas fil med linfrön och en ostmacka. kvart över 9 satte vi oss i bilen för att dra till skolan men vi fick inte glömma anna så henne hämtade vi och just innan halv tio var vi på skolan, där jag mötte alla andra snygga brudar och katja var ju speciellt snygg för att hon hade en likadan känning som jag! inte planerat precis, lite FAIL kan man ju kalla det kort och gott.
men vi var glada i alla fall och vi fick tårta och allt på avslutningsfikat. sen drog 9:onde klassarna upp till sina hemklassrum och vi satt för sista gången tillsammans allihopa.



 maria mentorn höll ett tal för oss om vår generation och sen drog vi vidare till kyrkan då det blev både sång och en massa (tråkiga) tal.
nanna och mikaela var grymt duktiga på rappen och olivia k när hon sjöng sin sång och nanna när hon sjöng det är hit man kommer när man kommer hem med Euskefeurat, det var grymt bra och man fick ju såklart något i ögat. sen fick vi betygen och sen var det slut och vi gav varandra blommor och presenter!♥ som minnen av varandra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0