lungt och skönt

hej sitter på skolan har just gjort klart ett grupparbete om norska och danska. och jag är på defenitivt på bättre humör (jag tänker på mitt lilla psyk bryt i måndags) fast det regnar, synd att jag inte fick ha sovmorgon det kändes värkligen som att jag skulle behöva det.♥

jag skulle gärna lägga ut en bild men eftersom jag sitter på skoldatan som tar hundra år på sig att starta och stängas av så får ni bara ett litet meddelande så ni får veta att jag lever.♥

nu har jag i alla fall gjort undan det mesta jag behöver och genetik uppgiften blev färdig i går! men sen var det ju debatten som skulle skrivas men det fixar sig!♥

fast jag är ju inte så jätte glad för att ingen av mina syskon kan komma när jag går ut 9:an,vilket inte är särskilt kul. men de kan ju inte rå för att de måste jobba så jag klarar mig. mami, papi, mormor och morfar kommer ju förhoppningsvis.

sen så drar jag nog till norge en liten sväng♥ sen måste jag jobba, det blir nog helt ok! bara jag inte behöver skriva några uppsatser så blir allt bra!



Kommentarer
Postat av: Johanna

Snuppan. Det är jätte synd att jag inte kan komma jag hade så gärna varit där. Men vet du;) jag kommer hem på måndag istället och är hemma några dagar:) PUSS

2009-05-27 @ 11:37:29
URL: http://holmlund86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0