sommarlovet är välkommen!♥

nu är jag hemma igen efter några dagar i kasker hos olivia. vi har stora planer för sommaren!♥ först en sväng till norge, jobb på loppisen, kiruna festivalen sen rix! förstår vikken härlig sommar detta kommer att bli!♥
nu när vi pratat så mycket om vad vi ska göra på våra ca10 veckor av sommarlov så blir jag helt nipprig och vill att sommaren ska börja nu!!
det är dessutom medan i kväll men inte för min del jag är för fattig just nu :/  missade min tandläkar tid på onsdagen (N) så det blir dyrt att betala igen, ca180kr! så i framtiden ska jag inte missa att gå till tandläkaren!!

det är inte bara naturen som börjar bli sommrig, jag har faktist färgat håret något ljusare nu och klippt mig lite, så jag fick bli lite sommar fin jag med♥
ny frilla och färg
                ny färg                                                                   ny frisyr

puss maja♥

Kommentarer
Postat av: Johanna

Snygging!!!! Glöm inte att du ska va me mej i sommar också;) PUSS

2009-05-22 @ 23:35:43
URL: http://holmlund86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0