Taylor Swift

hahah det är lite roligt att titta på min statistik för dom första 8 dagarna så ligger besöken på ca 9 st/dag förutom i förrgår för då hade jag konstigt nog 87 besökare och i går hade jag något på 50st  men nu är jag tillbaka på 9 igen! :P det är lite lustigt att se på diagrammet  XP

för er som inte har sett reklamen om taylor swift, så är hon en ganska ny sångerska i amerika och hon har nu kommit till sverige! jag tycker verkligen att ni ska ta en titt på youtube och söka efter henne!  jag har tyvärr inte lärt mig än hur man lägger upp videoklipp här men det kommer väll så småning om (Y)

Kommentarer
Postat av: Camilla

Din design är snygg! :)

2009-05-07 @ 22:09:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0