söndag!

tjoho sitter hemma och gör tja... ingenting! och jag har inte gjort något annat heller eller jo jag har sett på film och sen har jag läst halva av 2:a boken i twillight serien. jag blir lite små irriterad på edward när jag läser men jag ska inte avslöja någonting nu om boken för er som inte läst den.
jag har inte bara tråkigt jag har fått huvudvärk vilket jag har haft fram och tillbaka de senaste dagarna, hum... kanske har jag en tumör!! eller så är det bara åska i luften eller så har jag fått mig en liten förkylning.
clock

jag har en massa jag ska göra i veckan typ ett hemprov och en sak jag ska renskriva+ att jag fyller år, vilket jag inte tycker att det känns så popis för det känns pissigt jobbigt att fylla år och folk som vill bli bjuden på fika och sånt grejs så jag är ganska bestämd på den fronten, inget stor kalas här tack! det blir nog bara de närmaste.
skönt och få det sagt, även om ingen bryr sig♥  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0