NU FÅR JAG FAN SKÄRPA MIG!!

var typ sämsta dagen i går, eller kvällen kanske jag ska skriva! fick veta att det gick skit på matte provet och det var nån jävel som var inne på min dator! det var inte särskilt kul kan jag säga. så jag ska fan skärpa till mig nu för fan. jag måste plugga som ett cp nu denna vacka för jag ska fan kunna matten som ett rinnande jävla vatten när jag kommer tillbaka till skolan!
jag msåte kunna det för annars kanske jag måste överväga om jag kan gå kvar eller inte! jag villl gå kvar, jag trivs ju så jävla bra! fy fan, alltså jag mår inte bra just nu.

jag var ju också så himla smart och glömde matteboken och fysikboken i öjebyn! jag måste ju erkänna att jag är ju inte särskilt engaskerad i skolan men nu är det jäklat ändring på det!! som johanna sa jag är inte som andra och jag behöver mer tid än andra, jag har läs och skriv svårigheter, men jag har inte gett mig själv den tiden jag behöver, så jag får inte sumpa schansen nu!

fån och med nu lovar jag mig själv att jag ska ge mig tiden som jag behöver i skolan på att träna på mina läxor! jag ska bättra mig och jag ska ta chansen att göra bra ifrån mig!
under skrift: (det får duga)



//M

Kommentarer
Postat av: Olivia

matte suger! du är bäst, lycka till <3

2009-10-26 @ 20:31:34
URL: http://mrlady.blogg.se/
Postat av: mos

Det är bra majsi! Lycka till med maten, kämpa på!

Och så måste jag säga att det var väldigt fint, det dära Maja Karolina :)

2009-11-10 @ 14:38:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0