heej

jag har just kommit på att jag är sjukt trött och borde igentligen gå och lägga mig nu med en gång. men jag måste bara få skriva att jag haft en bra dag. det kanske låter knäppt när jag säger att jag haft två prov, hur kan det vara bra!? kan man ju fråga sig...

jo för jag vaknade visserligen trött men utvilad och glad! matten var inte så farlig i dag det var faktist rätt kul :) vi hade svenska också och då skulle vi berätta en saga som vi tränat in. det var först nevöst men jag tycker faktist att det gick bra.

efter lunchen så hade vi fysik grupp prov och det kändes som att det gick bra det med :) det gick lite fel men ändå bra. efter skolan for vi och tränade på natilus, vilket var väldigt skönt för att jag inte gjort det på flera veckor. till middag fick vi kykling taco!! det var hur gott som hellst!  sen har vi nött Avatar The Last Airbender sen dess.

och nu ska jag lägga mig och läsa min bok och sova jätte gott♥♥♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0