hmm snart är sommarn slut

sista sommarlovs veckan börjar i morgon och jag känner mig inte speciellt "pepp" att börja plugga. men sommarens festligheter ska väl bytas ut till höstens. längtar lite till hösten det är ju faktist min favorit årstid. men nu peppar jag i alla fall till musikens makt! med oskar linnros, olle nyman och familjen. kanske till hösten blir det konsär med volbeat :3 vilket år! jag har då i alla fall left i en dröm nu under månaderna som gått under året. jag hoppas det fortsätter så.

 


Kommentarer
Postat av: Mos

MITT NAMN ÄR MYCKET

OCH JAG VILL HA MEEEER

2010-08-16 @ 14:04:27
Postat av: Camilla

Du måste följa på Volbeat! :)

2010-08-16 @ 18:55:09
URL: http://blondinbylund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0