musikens makt (gratis fetsival)

tiden går ju så fort redan inne på 2:a veckan i skolan! har inte ens hunnit skriva om musikens makt ännu! så jag gör det nu. det var så jävla bra måste jag säga. på fredagen såg vi eldkvarn, några goa gubbar som spelade svensk musik (kunde inte låta bli och lägga till några av deras låtar i en playlist på spoty) sen såg vi familjen och det var hel bra stog näst längst fram och sångaren Johan kom upp i publiken just där jag stod! :)


Olle Nyman (the new man)



på lördagen så började kvällen med Olle Nyman (the new man) fick några kanon bilder på dom. sen såg vi zacke, någon som hört spela mig på radio eller öppet i dag? gör det, han är bra! sen såg vi pajala truck co (la tidigare ut deras singel) dom var väldigt bra dom med :)) sen avslutades kvällen med självaste Oskar Linnros! det var hur bra som hellst! upptäckte hur het han är på sen, blev samtidigt kär i honom för att uppträdandet var så fantastiskt bra. vi sjöng till alla låtar och hoppade och dansade till. det var så sjukt bra och nu längtar jag bara till Oskars nästa platta!


Oskar Linnros

pajala truck co

Familjen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0