ORSAK TILL BLOGGTORKA

som sagt nu var det ett jäääävligt bra tag sen jag skrev och jag har två orsaker! 1: jag har inte haft något internet 2: jag har haft jäääätte mycket att göra i skolan så jag har inte haft tid helt enkelt och det kommer nog fortsätta fram till jul. jag kanske hinner blogga lite där i mellan men vi får se. men jag hoppas på att få fota lite också har inte haft tid med det heller! funderar på att gå riktigt tidigt till skolan nån dag i veckan bara för att kunna fota på vägen dit :) om det blir något taget då lovar jag att lägga ut det ;)

sen måste man skaffa julklappar också!

mamma √
• pappa (har ingen aning)
• Johanna (har en liten aning om vad som ska ges)
Niklas √
André √
• mormor och morfar (funderingar)

vad kan man ge till pappa? vad vill pappor ha för något? nya sockar?.. jag hittar nog på något.


Kommentarer
Postat av: Cecilia

Min pappa brukar bli glad över skivor. Böcker och filmer tycker han också om. Bara lite tips :)

2010-12-06 @ 20:15:17
URL: http://calatalo.blogg.se/
Postat av: Olivia

http://www.roligaprylar.se/Camo-golf-bollar.html

2010-12-13 @ 23:25:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0