kjafhskjfhlkahsflk

Söndag igen. Inget skrivet på en vecka nu och jag kan inte fatta varför jag är så lat!! Jag har försökt att övertyga mig själv att göra matte, fysik och göra färdigt novellen. Men men jag får väl nöja mig med att jag är klar med novellen i alla fall. Jag borde värkligen göra matte nu eller den dära nedrans fysiken! Eller ska jag fortsätta låta latmasken gnaga i mig? Jag kan ju inte skylla på att jag varit sjuk länge till.. Det börjar bil lite otrovärdigt.

*suck*

JAAAAAG OOOORRKKAR INTE!!! (TT_TT)

Niklas det bajsbarnet sa att han skulle komma till pite i fredags med min mobil men han har då okommit än!

Tänk om matte var kul... Fysik med för den delen.

//Maja


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0