5 juni 2010

hej. varit och jobbat nu sen 7 i morse, slutade faktist kl 12 så jag har varit hemma ett tag nu. ska fara och övningsköra 15.30. man måste ju förbereda sig nu för jag kör ju upp på onsdag så jag hoppas värkligen av hela mitt hjärta att jag klarar det i alla fall! låt mig inte strula till det nu!

på trosdag blir det spännande också då blir det mingel för silverflicks kandidaterna på medan så jag måste också skriva en liten snutt om migsjälv. hur nu det kommer att gå, jag har absolut ingen fantasi just nu... suck, någon som har något tips!? kom gärna med mina goda egenskaper istället för dom dåliga, har en känsla att jag har en större chans att vinna då hahah :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0