leeedig! :D

i dag är jag ledig enda dagen jag är ledig i veckan faktist :( men det är ju snart måndag och helgen efter det så ska jag till min nya lägga i piteå, woho! :) längtar tills jag officellt bor där! det är ju snart inte länge kvar :) känns som om jag vill stanna där resten av sommaren. Arjeplog är så jävluskt tråkigt, så jag vill till gammla goda Öjebyn nu. snart är det ju också PDOL! åh vad man längtar, the sounds kommer att vara kickass! dom ska då pirntas in i min näthinna för jag ska se dom!

nä nu ska jag sätta mig och göra lite teori, även om jag tycker att jag kan det men skit samma. det skulle ju vara jävligt onödigt om jag inte klarade provet nu! så ska göra faserna nån sväng :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0