kvällen/ natten?

det är inte svårt att hålla ett löfte för någon annan, det är att ge sig själv ett löfte och sedan hålla det som är det svåra.

känner mig lite nervös över hur det ska gå på måndag jag pluggar ju som en liten gnu nu för att jag ska kunna skiten och jag vill ju fan kunna det så jag klarar det! jag har ju för fanken klarat uppkörningen ju! då måste jag ju klara detta! jag får be gudarna om hjälp så jag klarar det ;) haha. jag och johanna stannar nog kanske hela veckan i piteå. det spelar då inte så stor roll för mig, det känns bara skönt att åka bort nu. få något annat och fundera på kanske träffa mina gulliga vänner där!

men va fan nu ska jag ju fan klara teori skiten! nu jävlar ska plugga som om jag inte gjort något annat i mitt liv i morgon ska försöka vakna tidigt också, typ 8! ska sova nu :) gokatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0