Juni 28, 2010

Minst sagt förvirrad, antingen är det jag som är trög eller så är det någon annan som är det! Körskolan gör mig förvirrad. Nu skriver jag namn för jag skiter i fall hon råkar läsa min blogg inte för att jag tror det är säkskilt stor risk. Men Maria sa till mig klart och tydligt i var det tisdags eller onsdags att vi skulle på halkbanan i dag, måndag kl halv 10! Så jag har typ suttit och väntat men jag blev så jävla less så jag ringde.

Maria svarade: heeej har inte micke ringt till dig!? Hehe, för det är inte halken i dag det är i morgon!
Jag : Eeh..jaha, nä han har inte ringt... Men då vet jag iaf.

Ja, vad ska man säga egentligen!?: Nämen så klumpigt av mig jag tyckte att du sa att det var på måndag, jag har nog sovit för lite eller börjar nog bli lite gammal, ja du vet 18, en svår ålder. Man glömmer ju en massa hehe förvirrade ungdomar nu för tiden!

Det var ju ändå bra att jag slapp gå upp kl 07.00 i onödan, hade ju en lektion då.

Gårdagen var däremot lite märklig.. Eller jag vet inte vad jag ska kalla det? I alla fall så vaknade jag halv 12 och hade jävligt ont i magen. Det ville inte ge sig så jag gick på en promenad runt barkbanan. Just när jag är på väg därifrån så ringer mamma mig.

"Hej, vart är du?" "på barkbanan" svarar jag ju självklart. "När kommer du hem då?" Då började jag ju fundera. "Om en stund, vadå då?" Mamma svarar då " jo för ben och putte är här, hur länge tar det innan du är hemma då?" Jag var tvungen att stanna upp och tänka. "Okej.. Om några minuter"

När jag kommer hem igenom dörren sitter dom och dricker saft vid vårat köksbord. Lite udda och förvånande samtidigt gulligt. Haha. Men dom får helt klart skylla sig själva när dom kommer och hälsar på utan förvarning. Då är det inte så konstigt man ser ut som något slubb, speciellt efter man har gått en promenad. Men jag gillar ändå grejen med spontan på hälsning. Det är ju roligt samtidigt överraskande. Mer sånt tack!! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0