att man till och med bölar.

brukar inte vara så här, sitter typ och bölar för att jag har så hemlängtan. Jag kan inte koncentrera mig på kemin och jag har prov i morgon på det! det är ioförsig mitt eget fel att jag inte startat tidigare med att plugga, men det har inte gått för allt jag velat är att åka hem. Jag fattar inte! Jag brukar aldrig längta hem men nu gör jag det och det är inte lite! ja, jag vet att det kommer gå åt h-vete på provet men det är väl bara att satsa på fysiken som är på torsdag. jag fattar fan inte varför de stoppar 2 prov samma vecka 3 till och med för vissa, + en massa förhör och skit!

tur att jag ska ha praktik i två veckor hemma så då kanske jag inte längtar hem så mycket om 2 veckor. om 2 h ska jag ner i källaren och ta hand om sista tvätten funderar också på när tvätten är klar att ta en tur ut och springa så jag får rensa tankarna lite.

Sen förutom provet vilket jag absolut inte ser framemot, är att vi ska börja med lantbruksskötsel vilket jag ser väldigt mycket framemot! Äntligen något roligt istället för all matte och all räknar skit! Men det är ju så att hösten i 2:an är den jobbigaste när man går NV på grans.

-Äh, ska väl fortsätta plugga på nu bye bye!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0