in the Arjeplog town

Sitter hemma hemma i Arjeplog just nu. Ska snart sätta mig och plugga lite. Känner att det inte kommer att komma så mycket update under helgen för jag kommer vara upptagen med att vara med finisarna Olivia och Camilla. Vi satt i flera timmar i går och pratade om allt möjligt. Underbart! Kommer förmodligen bli en sån kväll i kväll igen. När jag vaknade i morse hade mamma gkort en milkshake åt mig, den var god! Sen har jag kollat på alla bloggar som updaterat sig under gårdagen. ja så har mitt liv sett ut i dag. Tänka sig att mina helgmornar ser aldrig ut såhär när jag är i Piteå. Frukosten framdukad och milkshake! Jag uppskattar värkligen sånt, tack mami!♥
en gammal bild som jag ritade när jag gick i 9:an


Kommentarer
Postat av: Camilla

Hahah vi var i övik, i hans rum hos hans mamma har han knivar på väggen ;)

2011-04-03 @ 10:50:12
URL: http://blondinbylund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0