man down

nu sitter man här på kvällskvisten. funderar på om jag klarade provet i dag eller inte tänker också på vad många det är som fyller år denhära tiden på året. min pappa, jonas, linda, mint, moa och en massa fler! tänker också hure gått det är att dricka dricka med kolsyra i, det kittlas roligt i halsen. anyway, skönt att jag fått undan lite rester nu i skolan har börjat ta tag i ett av fysikproven som är kvar och på onsdag nästa vecka blir det matte prov om derivatan. så måste börja nu och plugga så jag klara det är så less på att ha en massa saker liggandes, jag vill få undan saker och ting nu!


Ett självporträtt som jag ritade på photshop för ett par år sen.

saker som är kvar:

2 •fysik-rörelse (efter påsk ska det göras)
5 •fysik- ellära (förmodligen i åk:3)
3 •engelska shortstory (kan fortsätta när jag vill)
4 •matte C 1:a delprovet (antingen i maj om jag klarar av alla de andra matte moment som är på g)
1 •matte C 2:a delprovet (nästa vecka (v.15))
 
känner mig suuper motiverad att göra undan allt nu så jag slipper det mesta i 3:an, men som sagt så är det ganska svårt att undvika räknar med att ha max 3 rester då jag börjar 3:an.

puss puss , Maja


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0