överlevaren

ett tips till er alla och mig själv i framtiden. festa inte när du är förkyld/sjuk. är lite sur på mig själv för att jag for för jag mår inte bra nu. feber, tjut/ lock i öronen och ont i halsen. och det skönaste är att jag är inte bakis!! jag lydde morfars knep sluta dricka efter 11. eller jag kanske inte riktigt lydde den regeln den blev en cider på krogen. men där var det så ruskigt varmt så jag tror man svettades ut allt innan man hunnit och dricka upp drickan. i dag ska jag bara ta det lungt titta tv räkna matte och sova. som man brukar säga är huvudet dumt får kroppen lida, eller ung och dum. blääää. men vad jag glömde och säga var att det var skit kul kväll och det måste göras om! :)

/ maja

Kommentarer
Postat av: B

Ja jag håller med, det var en super rolig kväll! ;D

2011-04-10 @ 13:06:39
URL: http://beatricc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0