black and yellow!?

asså när man bloggar så har man egentligen inget liv för man har inget annat att göra så därför skriver man ner vad man har gjort under dagen, som egentligen inte är särskilt intressanta saker. det kan vara ungefär såhär: tog en bild på dagens outfit sen så for jag till stan handlade och sen åkte jag hem och fotade sakerna jag har köpt. 

men typ 3- 4 gånger under dagen då det inte finns ett skit att göra så boggar man. in på blogg.se och skriver en snutt om sitt skit intressanta liv och om man inte har gjort ett skit så lägger man upp lite kläder/saker istället med en snygg rubrik till. allt detta för att fördriva tiden. man kan också glutta runt på en massa andra bloggar för att se vilken suuper intressant dag den har haft. men det är praktist taget samma ramsa som skrivs varje dag på olika bloggar till och med min.

det jag egentligen gillar att kolla på i olika bloggar är bilder och förhoppnings vis en kort tanke bakom bilderna, kanske hur det var då den togs eller nått. nä fan va deppigt detta lät.. hahah bara lite tankar som slår mig ibland. 

har fått något knas i ryggen också, har legat på min spikmatta och smörjt in mig med tigerbalsam + att jag tagit en värktablett så jag hoppas att det blir bättre nu. ska på grillsaken i kväll sen blir det anime! (Y) rooooooligt!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0