för jag gör ingenting i flera dagar flummar, somnar om och vaknar medan andra går till sängs

hej mycket på G nu det är anime helg och jag har blivit bjuden på grillkväll i dag. funderar på om jag ska fara på grillkvällen och sen komma till anime grejen för det slutar ju 03.00 och fortsätter kl08.00... så en liten stund kan man ju fara.

var ute med fanny i går och fotade. det kliar nu i mina fingrar vill bara trycka på avtryckaren! det är så roligt! fick inte så jätte många bilder men några iaf. vi var också till lagårn i går kväll och vi var där på en lektion i går och matade en massa flasklamm. så då vi kom dit så kom två av de lamm vi matade och följde efter oss under hela vår vistelse där inne. dom är så grymt söta!


snygg fanny!





min stalker! söt va!?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0