min påsk

fan vilken skön påsk man har haft måste jag säga! har inte gjort det hihi. tängte lägga ut lite bilder från min påsk :)

jag fick min onepice


försökte fota en lämmel


satt och lurade och fick en massa fina bilder på en lämmel!


niklas posade i solen


jag och johanna tog en massa fula bilder på oss. ne, vi är inte lika.


tog en fin bild på johanna utan någon kansig min.

 
och johanna tog en fin bild på niklas


solen sken så fint hela helgen!


niklas och andre var ute nästan hela tiden och körde skoter.


det var små skalbaggar som flög runt och en landade på mitt ben.


vi träffade på ännu en lämmel som inte var på så bra humör.


vi grillade fisk också :)

slut!

//maja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0