weird

det känns så tråkigt då ingen är hemma. sista lördagen innan mitt påsklov är över för i år. kul va? nja kanske inte, det är typ bara packa väskan och vänta på att åka hem så känns det. blä! ska färga ögonfransarna i dag och jag funderar på om jag ska sticka ut till uthuset och kolla om det finns en tröja eller något som man kan klippa i :P till lajvet tänkte jag då..  

fu nää nu vill jag inte vara med! vad ska jag göra? :(
lajvet är den 27- 29maj! den helgen som jag fyller år! fan fan fan!! det var ju inte så kul antingen får jag skjuta upp festplanerna en vecka eller ta det tidigare.. i don't know. jag vill ju på lajvet har peppat länge nu och sen så har jag tängt länge på att fira min födelsedag också.

nu har det säkert tagit över en timma att lägga ut detta inlägg haha men nu är det nog klart, fick planera om lite och min födelsedag firas nog helgen efter haha låter lite tokit men vad fan man måste ju kompromissa jag kan inte flytta lajvet men jag kan flytta firandet av min födelsedag. thats it. så 3juni blir det nog förmodligen. det blir bra för då har jag hunnit få lön igen :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0