Vart är alla virkade klänningar!? Nu gör jag mig en egen!

jag borde få förbud på att läsa bloggar där det handlar om mode för jag blir så sugen på att handla nu! blev lite besviken hittade en katalog hemma på köksbordet där jag hittade en virkad klänning och när jag gick in på hemsidan hittar jag den inte! vad ledsen man blir kanske man ringer och försöker beställa den ist.. jag som har velat ha en sån i evigheter + att den kostade inte hur mycket som hellst heller. but that's life. tror allvarligt att jag ska virka en själv när man inte hittar någon!



update: har hittat en virkad klänning på zara.com den är ganska dyr så jag vet inte om jag ska köpa den eftersom jag har tängt köpa den blåa långklänningen på bikbok.. det känns som om det går mycket pengar just nu men jag tänar ju lite också. måste betala olivia för P&L biljetten också. anyway så kostade den virkade klänningen på zara 559kr
och ser ut såhär:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0