back to home

hade mina funderingar i går om jag skulle dra med mamsi och papsi hem och stanna hos johanna ett par dagar men toog beslutet att jag åker med hem till A igen och fixar sånt som måste fixas typ måste laga den über snygga klänningen som jag köpte för 2 veckor sen som jag inte velat visa pga att den var lite hålig i vissa sömmar. eftersom jag är den föredetta sömmerska (det var ett tag sen sist jag sydde) jag varit så ska jag ta itu och renovera klänningen. tänkte ta lite före och efter bilder. men har ju lite new stuff som kom in i mina ägor i går så får ta lite pix när jag kommer hem.



här är då vädret tråkigt och grått, kanske en bra dag att åka bil på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0