dags att gå vidare

på måndag har jag bestämt att jag ska vara awesome eller jag är awesome redan nu och jag har altid vartit. fatta jag har fan överlevt en jävla bilolycka! jag kunde ha dött men tydligen var det någon som ville att jag skulle överleva och jag kommer leva med mina minnen. som mamma sagt jag lever ju för ffs så vad är det att vara ledsen över!? inget. det är mina obehagliga minnen jag blir ledsen över och när jag tänker tänk om det hände.
men jag måste gå vidare och det är det jag vill orkar inte gå runt och va ledsen så till veckan ska jag börja träna igen och veckan efter ska jag starta med att äta nyttigt för jag har bara ett liv och det måste jag ta hand om efter som jag blivit skonad tidigare. så nu är det lixom shape up. i detta livet kan man inte gå tillbaka och få saker ogjorda bara gå vidare och göra framtiden bättre.
idag 2009

Kommentarer
Postat av: mos

du är kickassgrym!!

2011-08-27 @ 14:34:19
URL: http://prinsmos.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0