iväg hem till mig i paltstaden

hej, är ni lika uttråkade som jag? det verkar inte så :P shit har minder läsare nu än vad jag haft på ett bra tag. vad gör ni? börjat jobba igen kanske eller förbereder ni er inför skolan? jag åker i alla fall ner till paltstaden i dag har ganska mycket packning så måste ta combin till öje för att den andra ska besiktas och man vet ju aldrig när jag åker hem igen.. ska fotsätta lägga ihop alla saker, har alla skor kvar och packa! jobbigt värre.

måste handla mat också när jag kommer till öje typ mjölk och fil annars har jag ju mitt lilla förråd i frysen, rebeccas köttfärsås, mums!

så glad jag ser ut i dag! ser ut som om jag har världens fetto hand! xD 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0