jag lever.

hej är lite seg efter helgen men är i min lägenhet just nu och rebecca är här och hälsar på men hon gick ut för att träffa emelie. åker nog hem i morgon men det har varit super skönt att vara i läggan och bara vara ta det lungt och så. men efter helgens bravader har man dragit på sig en snuva, typiskt när man har blivit ledig!!! men jag försöker kurera mig så gott jag kan. min handled har blivit mycket bättre och shoppade i dag. hämtade ut ringen som jag skulle, den var super fin såg ut som ny helt kart värt. köpte mig en (fake) skinn jacka som var tan-färgad har velat ha en i typ 2år. sen vart det lite grejer på rea också och på rödis. var och badade i går och i dag med det var säkert runt 20 grader i vatten super härligt nu ska jag krya på mig och se en film med rebecca! byebye!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0