mange mange mangee.

har äntligen skaffat mig photoshop! lyckligaste tjejen! i dag sticker jag till arjeplog och lodar där ett par dagar innan jag åker till umeå till johanna.
ni ska veta har skit mycket att visa er tyvärr inga bilder från PDOL men har shoppat lite och hämtat ut ringen som jag har haft på lagning. allt det kommer upp i veckan för kommer inte ha något annat att göra än att fota för alla mina vänner jobbar :<

måste ju visa sliver ringen jag kirrade på loppis och dom indian-inspirerade pärlarmbanden! + en massa massa mer är ju ledig nu så kan göra allt jag inte kunnat. snart är det höst också man känner det på lukten ute och snart håller björkens löv på att ändra färg. den finaste årstiden är på G!!!

 

gjorde bilden på typ 5 min och jag är faktist stolt min första ps bild! vad tycker ni?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0