465.

alltså shit vad mitt schema är tajt i veckan trodde aldrig att jag lixom skulle vara fullbokad alla dagar efter skolan! trodde aldrig att jag skulle göra en fanny! dagen i dag har varit rätt chill aldeles för jobbigt med hål typ mitt på dagen men då passar man ju på att fixa med lite annat. cyklade in till backcity med finnsson och handlade lite bra ha grejer på dollar.
ska sätta mig snart och skriva lite religon läxa sen ska jag fundera ut vilket företag jag ska fråga ut till uppgiften som vi fick av lennart. jag hoppas på att få sova i natt för kunde inte få en blund förens kl 02:00 i natt!? låg och vände mig och vred mig fram och tillbaka. sen insåg jag att det var för varmt och att jag hade ont i ryggen, så jag drog av påslakanet så det blev svalare och slängde iväg en av kuddarna, tog en värktablett och då kunde jag sova!

Kommentarer
Postat av: jennie

Tack:) ja jag var riktigt osäker på lila ögonskugga först men så testade jag och det blev helt okej! Ha det fint:)

2011-08-30 @ 20:20:46
URL: http://jennieaberg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0