men bläääääääääää

hej mår skit i dag. har fetaste förkylningen så kommer bara ligga i soffan hela dagen och se på tv-shop. yey.
vi får se om det blir nå pix i dag kanske på alla saker jag köpt och på massa ps bilder, jag kommer typ leva för att redigera bilder! men vill inte vara med på bild i dag dels för att jag är sorig och äcklig och sen har jag typ en giganto finne vid kinden, eller jag har mosat den så har ett fett sår i fejan istället. varför ska man vara och pilla? när man är förkyld / sjuk så är det fan ingen idé att klä sig i annat än pyjamasen för vad man än tar på sig (även om man är ren) så känner man sig skitig och äcklig.  



ännu en ps bild, haha snygg katt i hörnet xD

Kommentarer
Postat av: CJ

SVAR: Men eller hur, jag älskar kattungar! <3

2011-08-03 @ 20:55:36
URL: http://cjs.blogg.se/
Postat av: Sissi

gillar bilden :)

2011-08-04 @ 18:22:00
URL: http://enligtsissi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0