varför ruttna när man kan blomma istället!

Har bestämt mig att göra en make over i min garderob. Slängde ut några gamla plagg ur min ena garderob här hemma (Arjeplog) så kommer att göra detsamma med garderoben i Öjebyn. Började lite då jag var där sist men mer ska ut eller tas hem till A. Så jag switchar lite kläder. Har behållit oldisarna mina fina vintage kläder som jag ärvt och funnit på loppis och lite nytt. I sko väg ska det också rensas men jag tror inte att det blir lika mycket där, bara för att jag älskar skor.

Var inne på bik bok i måndags och oj så fina kläder!! Vinrött, senapsgul och svart. Äkta höstfärger blir ju typ kär! Bara för att det är så mustiga färger som kommer vara inne i höst så betyder det inte att jag ska skippa alla fina färgglada plagg som jag äger. Som sagt jag älskar färgglatt! Men vill ju nästan se ut som en regnbåge, men det ska jag bespara er på. Måste även kasta en massa papper från 2:an som man inte behöver. Så blir lite make over i lådorna hemma kanske skaffar jag mig lite mappar att sortera i.

Varför allt detta? Jo för att i vintras kan man säga att jag var ganska.. Deppig om man frågar mig så skulle jag behövt lite uppåtschack (lyckopiller), ja jag mådde inte bra. Instängd i lägenheten och grinade varje kväll. nog om det, när jag gick i 9:an så kan man säga att jag hade en liknande period men med andra orsaker och jag tappade gnistan helt. Våren kom och allt blev bättre, började på gymnasiet i en ny stad vilket resulterade att saker och ting gick framåt.

Ja ni vet ju att i 9:an är det ganska mycket att bestämma och då valde jag mode design (som jag sagt 2år innan att jag skulle gå) men var lite tveksam om jag skulle ta mig in så jag sökte om till Grans och där hamnade jag. Så egentligen är jag ett riktigt mode freak älskar nytt mode och gammalt mode. Men inte för ens nu har jag haft ork att gå tillbaka till mitt gamla jag, eller ska jag säga nya jag. Så i sommar jag snappat upp riktigt mycket D-vitamin (även om det inte syns) och städat ut alla gamla kläder som jag typ aldrig använder för att få in alla friska färger.

Jag måste verkligen tacka bloggen och alla mina underbara läsare som jag har fått under senaste halvåret att jag har tagit mig tillbaka och full av inspiration som jag fått av många andra bloggare och mina vänner och familj som ställt upp för mig. tack tack!


Kommentarer
Postat av: mos

BABY I LIKE IT

2011-08-05 @ 11:08:43
URL: http://prinsmos.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0