FY!!

äkelpäckel, inte kul har kopiöst ont i min mage! vete fan varför men ont gör det. så idag blev det hemma plugg, har nästan pluggat mer nu här hemma än vad jag brukar göra på skolan, weird. det fula är att min magvärk kommer i vågor så ena stunden funderar jag på om jag kanske ska gå till skolan och då helt plötsligt slår det till igen! jag har inte vågat äta något ännu om det skulle bli värre.

Anyway. Så såg jag och elin en skit bra film i måndags, The book of Eli. det är inte den nyaste filmen men den var verkligen sevärd! den var inte seg och tråkig den var spännande och hade en mening vilket många andra filmer kan vara lite långtråkigt med allt dödande och skjutande och sånt, men så var inte the book of eli.


//M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0