Ni kommer inte att tro det!

Jo, det är sant jag pluggar matte och det går bra, jag förstår! Det är ett underverk, detta har inte skett sen gud vet när. Det är fantastiskt, otroligt, underbart jag känner mig faktist duktig och stolt!

Efter det skakande beskedet som kom när jag fick se mitt kemi prov så tror jag faktist att jag kan och jag vill nu. Reusltatet blev vad jag trodde men jag trodde inte att det skulle vara dåligt.

Alla atomer och molekyler har något emot mig, de är som en giftig syra mot min hjärna och raderar allt jag försöker lära mig. But dom are going down NOW! I morgon ska jag bevisa mina matte skills på provet och jag önskar och hoppas av hela mitt röda pluserande hjärta att jag ska fixa det!


bilden är tagen från google.se


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0