Hej blir så fucking irriterad! :(

Innan jul så pratade jag med syon om att byta några kurser och jag har varit på henne och frågat om omvalet har gått igenom.. Nu har jag frågat henne igen och hon har typ glömt bort allt! Jag menar ska inte en sån som hon typ skriva upp viktiga saker och spara det i en mapp med ens namn på? men ikket! när jag gick dit i dag verkade det som att hon inte hade en jävla aning om vad jag snackade om och jag var tvungen att gå dit två gånger och prata i telefon med henne.

De vet fortfarande inte om jag ska ha biologi breddning eller inte!! Tydligen så stod man med på den förbannade listan över vilka som ska gå kursen..?! vad FAN? varför får man inte veta ett skit? det är ju lixom lite jobbigt om jag missar en massa lektioner p.g.a. att de inte har fått fram något JÄVLA svar! och det känns inte så värt om jag ska gå dit och jag ska inte ens vara där!


Me Not Happy!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0