hem igen.

Åh, jag som tycker att det är så skönt att vara hemma. I dag måste man tillbaka igen. Jag vill inte. Men som tur är att johanna kör så jag kan åka med henne. men det är ändå jobbigt speciellt när dom två veckorna som kommer ser ut som skit! Fy fan vilka scheman! Kommer att vara död efter de två veckorna nu när man har blivit lite bortskämd med sovmorgnar och att man har fått slutat tidigt. Men nu är det bara att ta sig själv i nackskinnet och böckerna framför näsan.

Sen de 2 senaste veckorna så har jag gått på LCHF metoden. vilket har gått sådär, har lidit av min menstruation i veckan så jag har varit grymt sugen på allt som är sött! men snart är den perioden över och jag vill ju faktist se lite resultat nu!! Har bestämt att jag ska börja simma på tisdagar och torsdagar. Måste också kolla upp hur mycket ett simmarkort kostar så man kan lägga till simningen som en vana. 


BTW så har man en ny header och jag är faktist lite stolt över att det är jag som har gjort den :D min första xD

//M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0