mycket på G!

jag bloggar aldeles för lite.. typ 3veckor sedan men jag har helt enkelt för mycket för mig så jag inte har tid att blogga :P hehe kanske, men det är nog inte sant man måste ta sig tiden vilket jag har men inte har haft ork att tänka på.

i morgon ska jag jobba och till tandläkaren+ att olivia fyller 19 år i morgon så jag har lovat henne att gå med henne på harrys i morgon kväll.. men det blir nog rätt lungt för mig då iaf efter som man orkar inte så mycket efter en jobbar dag :P. 

i kväll blir det lungt är inte riktigt friks pga förkylning. inte kul, hostade i går så jag inte kunde andas!! :( men det varade i typ 2 sek så det är inte så jätte synd om mig. får ju tjäna lite pengar i morgon så jag är nöjd, jag hoppas att jag kommer ihåg allt jag ska göra.. får se hur det går.. är liiiite nervös faktist.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0