nostalgi är nästan hemskt när man längtar

Jag har varit så nostalgisk på sista tiden kan inte fatta hur mycket jag längtar tillbaka till mitt lilla gäng med Nanna Moa och Mikkiz! hur mycket jag saknar unga för unga, våra halv lama discon men också våra super arr med ung utan pung och balen såklart! inte bara det, alla cepe påhitt som vi gjort tillsammans, MNM filmen, alla knasiga kort, små tjafs och kärlekar och fula danser. Det är minnen som alltid kommer att finnas! Kan inte heller glömma min gamla klass, (6M). Hur fina människorna var och hur mycket jag längtar efter en Réunion. Det är sjukt jag vill nästan gråta då jag längtar tillbaka på allt det roliga som nu bara är minnen. Att bara titta på bilderna och se hur man såg ut då, får en att nästan rysa. Nä nu fan ska jag ta tag i det hela och snacka med Elin så ska vi fixa en réunion med båda klasserna som förgyllt tillvaron hos varandra i minst 4 år. Nu vill jag att vi ska träffas åter igen!

//Majjen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0