Hi, I'm BatMan.

har shoppat loss i dag, tänkte att man måste faktist få unna sig något då man jobbat som en tok. det blev 3 tröjor en jacka och en klänning, sen så var vi inne på röda korset och där blev det ett par skor som liknar näbbkängor men det är bara tofflor(dessa har jag och johanna delad vårdnad om) och en batman mask! sen så blev det ett par nya crocker jeans i svart och muggunderlägg till lägenheten + ett par örhängen. tror att det var allt. satte också upp johannas bokhylla i teak som hon köpt på loppis för 150kr blev riktigt bra. aja nu ska jag ta ut mina linser och vätta bort sminket. bye bye


Kommentarer
Postat av: maya

fin blogg! vill du vara med i min tävling och vinna en länkning, kram :)

2011-07-20 @ 13:16:53
URL: http://mayaalundberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0