loppisrunda med Johanna

mycket loppis just nu måste jag säga men jag kan ju faktist inte låta bil!! det är ju så roligt!! skaffar man kläder/möbler/smycken/porslin så kan man räkna med att man är/blir unik och det är just de som jag älskar, man kan fortfarande följa modet men ha sin egen touch på det hela något som också kallas för en personlig stil. det är ju faktist inte alltid roligt att se ut som alla andra men det kan vara roligt att ge inspiration till någon :)

här kommer lite bilder:

löd rådet att göra bilderna större; jag i dag -mormors kjol, tröja JC, väska loppis, bälte loppis, solglasögon shell

loppis renen anton; som tidigare hade smitit in på loppisen men som tur var undvikit att välta eller förstöra något.


lille kalle en 2 månaders kattunge som var en mycket busig liten katt, han kröp under min kol och gömde sig där.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0