mmmmmmm

hej nu väntar jag att klockan ska dra sig mot 11 så att jag kna cykla till bibloteket och låna en ny bok kände mig lite smått ledsen då jag läst ut boken men då såg jag att samma författare har gjort fler böcker! så jag ska till bibblo och se efter vad som finns. sen börjar jag jobba 12.30, så då är det ingen rast längre. dessutom jag jag fått förbannat omt i min rygg!? hur? jag har ingen aning!! jag hoppas det går över för jag vet inte annars vad jag ska ta mig till.


jag och min olivia för 2 år sen på kirunafestivalen

Kommentarer
Postat av: Johanna

Aj aj inge bra med ryggont:( Hoppas att det går över, prova spikmattan! :) På måndag kommer jag förhoppningsvis hem :D:D Längtar!

2011-07-07 @ 10:49:24
URL: http://bralranus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0