varför spelar dom samma låt hela tiden på radio!?

äntligen helg! nu ska jag relaxa och jag hoppas förtusans plåtar att det kommer att vara sol hela helgen för jag ska bli brun som en liten bajskorv. känner mig jätte blek så jag måste sola! hade det funnits ett solarie här i arjeplog så hade jag vart där för länge sen men efter som sånt är utrotningshotat i den lilla byhålan man kommer i från så får man ta vad man haver.



nu väntar jag bara på att pappa ska komma hem så ska vi sticka ut och äta middag sen ska jag kolla om det är någon som vill följa med och bada för jag är badar sugen! är lite sur för att jag inte haft tid att fotografera ett dugg nu då jag jobbar, men i helgen ska jag fota. sen blir jag sur igen för att jag ursäktar mig att jag inte har gjort si eller så på bloggen för att det är min blogg och jag ska inte känna någon press bara för att jag har ca 11 unika läsare.

tack och hej leverpastej

ps. jag ska ändå fota!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0