bildbomb!



fick min fjärrutlösare då jag kom hem!♥


jag och olivia roadtrippade upp till galtis


tittade på balen där camilla såg ut som en vacker prinsessa!


 jag camilla och rickard åkte till racksund. medans rickard var kvar så åkte jag och camilla vidare för att fota lite!









jag och olivia picknickade i nåtti med ramlösa och karra.


jag och olivia såg sen charlies änglar och sen shaun of the ded. då var klockan kvart i ett och jag gick hem, men det råkade vara super fint väder och en skit fin solnedgång så jag stack ner till rotchelviken där jag fotade som en liten nörd.



och denna bild som avslut på bild bomben :) 

Kommentarer
Postat av: mosis

åh så fint!! :D

2011-06-07 @ 17:57:06
URL: http://prinsmos.blogspot.com
Postat av: prinsessan ;)

åh min luddekille! och min klänning! Snygg du var på första bilden!! puss

2011-06-07 @ 19:53:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0