nu är det inte länge!

hejsan alla glada! (och alla andra) i dag slutade jag kl 14.00 och jag funderar på att gå ner till sveriges djupaste insjö för ett dopp, om jag vågar. det brukar nämligen vara jävligt kallt men det kan också vara skönt nu när det är 24-25 grader ute!

nu börjar det närma sig torsdag då jag och olivia ger oss av till peace & love! längtar som tusan och mamma är rädd att vi inte kommer att orka köra 90mil. men jag tror att det kommer gå väldans bra och vi taggar med gammla klassiker som hey macarena och pocketful of sunshine. jag tror jag ska börja packa snart så jag absolut inte glömmer något. 

sen så fick jag mig lite respons om att jag borde lägga ut outfit bilder med seckondhand fynden. så här kommer gårdagens. ursäkta att bilden inte så jätte bra, glömde stativet hemma i öjebyn!

 
    
Väskan är köpt 2009 på en loppis för 25 kr. Bältet är köpt på en loppis för ett antal år sen, har två fäger till i samma. skorna är köpta förra veckan på loppis för 20kr

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0