nu kommer det pix :)

hej det är typ fint väder i dag men ack så kallt. det blåser, inte alls skönt. men jag passar på att ladda in bilderna på hårddisken och in på killingtony.blogg.se (hah ja jag vet att det är ett fjolligt blogg namn det är sen typ 2007(då man inte var så värst cool) men pallar inte byta) but here comes tha pix.

 
jag dagen då vi skulle åka till götet. hade bränt mig som fan på axlarna och i nacken vilket syns på bilden.


jag och niklas stack ut med några göteborgare på korgen tog ett tag innan vi hittade ett ställe där jag fick komma in. tydligen så har typ alla pubar 23 som åldersgräns.


vi gick upp på ett "berg" som låg just utanför niklas lägenhet!




jag och mormor åkte in till stan och inspekterade. på bilden så går hon för att stå på trappan till operahuset för att hon hade gjort det när hon var i sidney utanför operahuset där.


sen åkte vi göteborgshjulet. på bilden ser man mig och hjulet.

fotade uppifrån. sen stack vi och åkte paddan riktigt turistigt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0