e-type på radio

sitter i kioskhelvetet, blä.  jag fattar inte hur jag ens orkar gå hit när det ändå aldrig handlar någon? men det är ju min plikt.. eller? haha jag ska nog gå ur, jag vet inte om jag kommer att ha tid att kunna vara med enare heller.. fan. svårt vet inte vad jag ska göra. man måste sitta i flera timmar utan att göra ett jävla piss när jag egentligen skulle kunna vara hemma och packa min väska tills jag ska hem i morgon. så jäkla typiskt att bankomaten skulle vara paj när man gick dit så jag får hoppas på att den funkar i morgon. men jag kan ju alltid gå dit efter skolan i morgon och ta ut pengar då. det är ju så typiskt att den går sönder i öjebyn där det bara finns en enda bankautomat! och sen vem fan bryr sig om öjebyn, att de som bor där behöver sina pengar? så därför kan man söla sig lite extra, vettu! jepp, jepp. men nu ska jag inte dra något förhastat här! den kanske redan är lagad? vem vet. men det är så konstigt jag tycker att dendära automaten alltid ska vara trasig. jag hoppas att dom lagar den ordentligt nu. nä, ni behöver verkligen inte läsa mer, jag ordbajsar en massa nu med mina trassliga funderingar.

-Over And Out

MAJA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0