JAG ÄR INTE GLAD

Fy vad sur och ledsen jag är just nu. På något vis så har min plånbok sprungit sin kos för jag finner den inte. Förmodligen har någon snott den ur fickan på skolan. Så jag undrar just nu hur fan jag ska ta mig hem på fredag för jag har inga pengar! Jag har en liten extra besparing i en flaska, vilket är 140kr. Men det kan jag ju inte klara mig på till på fredag när bussen kostar 130 så jag har typ 10kr att leva för. YEY. Det räcker att köpa mjölk för, om ens det. Varför ska det vara så svårt för vissa kleptomaner på skolan och hålla sig borta från folks pengar. Speciellt när det är en internatskola då man knappast har en extra plånbok med dig eller har sina föräldrar i närheten. Så man skulle kunna säga att jag är strandsatt och där jag är strandsatt kommer jag att svälta ihjäl så småning om efter som jag har inga pengar att handla mat för. Sen så vet jag inte om jag kan jobba för att mitt jävla körkort låg ju där så ja, allt är åt helvete.


-FUCK IT

//Maja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0