onsdag, skönt att vara i tid!

ett tip som jag ska ge till alla som pluggar, börja i tid! det är oftast det jag faller på när jag ska skriva prov att jag inte har börjat att plugga i tid. för alla vill ju ha extra tid att plugga, så varför inte börja direkt eller i alla fall några dagar innan provet inte dagen innan!

I dag har jag varit på skolan. WOW! sen så har jag och elin pluggat ekologi så vi är i tid för provet som är på måndag. kommer inte att ha tid att plugga i helgen så jag får göra bort det nu. skulle behöva städa min lilla lägenhet igen för att det ligger strumpor och kläder överallt på golvet. men då säger dom som känner mig och säger men Maja du har ju inte alls stökigt!! Jo för det har jag jag blir lite smått stressad över att ha stökigt. Varför ska allt sträva mot kaos!? jobbigt! har okså försökt ta någon ny bild så jag kan göra en ny header (tycker om att göra headers nu när jag förstår hur man gör!) men ingen bild blev riktigt bra... men jag tror jag har nån fin nånstans så får det bli en tills vidare...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0