igår och i dag

Måste erkänna att jag blivit mycket bättre på att blogga, gör det nästan varje dag nu. Fast sen är det ju bra för mig och träna på att skriva just pga min dyslexi. Helgen har varit suverän, fantastisk och framförallt rolig :) Shoppade inte så mycket i lördags, hittade inget jag ville ha. Eller jo jag var på jakt efter ett orangerosa läppstift. Hittade ett på makeup store men det kostade skit mycket så jag köper det nästa gång jag åker till Luleåstad. Men då vi var på hm så hittade jag en tröja med beatles på ((som ni vet så tycker jag att beatles är musikaliska genier)jag har den på mig i förra inlägget.) Det står the beatles yellow submarine! Så det blev gårdagens inköp. 

I dag har jag på mig den vita skjortan som jag köpte på gina i veckan för 50kr är skit nöjd, har också på mig mitt nya favorit halsband som jag också köpte i veckan! och så en liten bild.


Sitter ner på bilden så det der lite skumt ut.

 
Halsbandet är köpt på bikbok.

tack för mig puss puss / maja


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0